loading...
دي جي دانلود
آذركمان بازدید : 266 نظرات (1)

خوشبخت اگر خار بکارد / از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید / بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد / یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید .

شعله گشتم از فراغت سوختم در انتظارت / هرگز از یادم نرفتی من فدای روی ماهت .



ابر چشم به هوای رخ تو بارانیست / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست .
 

کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز / تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز .

 

سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز / تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز .
 

ای گلشن گل ها به گلستان چه نویسم ، من نیز غریبم به غریبان چه نویسم ، ترسم قلم شعله کند بسوزد ، به غریبان چه نویسم ؟

 

میدونم که دلت مثل آیینه صافه / این فاصله هاست که بی انصافه .
 

من رقص دختران هندی را از نماز والدینم بیشتر دوست دارم ، زیرا آنها با عشق می رقصند ولی اینان به عادت عبادت می کنند . (دکتر شریعتی)

 

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم / نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم / دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی / بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم .
 

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین / چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین .

برچسب ها اس ام اس عاشقانه , SMSعاشقانه , دنیای اس ام اس , دانلود ترانه ی فرزاد فرزین , فرزاد فرزین , آهنگ 2011 فرزاد فرزین , آهنگ تیر ماه فرزاد فرزین , دانلود ترانه جدید فرزاد فرزین , دانلود فرزاد فرزین , دانلود دنیای من ایران , دانلود آهنگ فرزاد فرزین , دانلود آهنگ دنیای من ایران , دانلود آلبوم فرزاد فرزین , دانلود آهنگ های فرزاد فرزین , دانلود رایگان آهنگ دنیای من ایران , آهنگ جدید فرزاد فرزین , آهنگ جدید دنیای من ایران , آلبوم جدید فرزاد فرزین , گلچین آهنگ های فرزاد فرزین , گلچین آلبوم های فرزاد فرزین , اهنگ تیر ماه فرزاد فرزین , اهنگ تیر ماه فرزاد فرزین 90 , اهنگ تیر ماه 1390 فرزاد فرزین , اهنگ تیر ماه 1390 , آهنگ 90 فرزاد فرزین , دانلود آهنگ های 90فرزاد فرزین , دانلود آهنگ های شاد 90 فرزاد فرزین , دانلود تک آهنگ فرزاد فرزین , دانلود تک آهنگ فرزاد فرزین به نام دنیای من ایران , دانلود تک آهنگ های فرزاد فرزین , تک آهنگ دنیای من ایران , دانلود آلبوم های فرزاد فرزین , دانلود آهنگ با کیفیت پایین از فرزاد فرزین , دانلود آهنگ غمگین از فرزاد فرزین , ahang دنیای من ایران از فرزاد فرزین , فرزاد فرزین دنیای من ایران , عکس فرزاد فرزین , دنیای من ایران از فرزاد فرزین , دنیای من ایران فرزاد فرزین , دنیای من ایران , دانلود آهنگ بهترین آهنگ های فرزاد فرزین , ترانه های فرزاد فرزین , موزیک جدید فرزاد فرزین , آهنگ های مجانی فرزاد فرزین , آهنگ های مجاز فرزاد فرزین , بهترین های فرزاد فرزین , جدیدترین آهنگ فرزاد فرزین , تمامی آهنگهای فرزاد فرزین , آهنگ دنیای من ایران با صدای فرزاد فرزین , آلبوم های فرزاد فرزین برای دانلود , فول آلبوم فرزاد فرزین , آهنگ های قدیمی فرزاد فرزین برای دانلود , آهنگ های قدیمی فرزاد فرزین , دانلود آهنگهای قدیمی از فرزاد فرزین , جدیدترین آلبوم فرزاد فرزین , دانلود آلبوم تابستان 90 فرزاد فرزین , دانلود اهنگ های تیر 90 فرزاد فرزین , دانلود آلبوم تیر 90 فرزاد فرزین , آهنگ , آهنگ 90 , آهنگ 2011 , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , اهنگ جدید , آهنگ های سال 90 , ترانه , موسیقی پاپ , موسیقی مجاز ایرانی , موزیک , موزیک مجاز 90 , آهنگ های فوق العاده زیبای ایرانی سال 90 , دانلود آهنگ های روز , دانلود بهترین اهنگ های سال , دانلود تک آهنگ های تیر 90 , تیر 90 , مجموعه آهنگ های تیر 90 , دانلود رایگان ترانه های مجاز ایرانی 90 , دانلود موزیک جدید تیر 90 , موزیک تیر 90 , download music shad irani 90 , music tir 90 , danlod ahang shad 90 , shadtarin ahanghaye irani , ahang 90 , ahang baran , ahang , دانلود بهترین آهنگ های تیر 90 , دانلود جدیدترین اهنگ های تیر 90 , دانلود رایگان آهنگ 90 , دانلود آهنگ های جدید تابستان 90 , تک آهنگ های تابستان 90 , موزیک 90 , دانلود موزیک تابستان 90 , موزیک مجاز ایرانی , موزیک رایگان تیر 90 , تمام آهنگ های اجرا شده در تیر 90 , تمام اهنگ های تیر 90 , tak ahangtir90 , ahang haye bahar 90 , download rayegan music mojaz irani , taranehaye tir 90 , ahang jadid 90 , موزیک جدید , موزیک 2011 , دانلود موزیک رایگان , دانلود موزیک ایرانی , موزیک مجاز پاپ , ترانه پاپ ایرانی , ترانه جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1403
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 996
  • بازدید سال : 14,078
  • بازدید کلی : 908,085