loading...
دي جي دانلود
آذركمان بازدید : 210 نظرات (0)

سلام

با عرض معذرت از اینكه دیر آپ می كنم ... اینبار یك سری اس ام اس عاشقانه قرار می دهم ...

 

 

از دوریت چه دارم ، غیر از دلی شکسته / ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته .
 
.

.


در گریز ناگزیر لحظه ها ، طاقتم از دوریت فرسوده شد / قلب من در این کبود تلخ و سرد از فراقت بارها پژمرده شد .
 
.

.


به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه ، دوستت دارم .
 
.

.

.

.


من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم / گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم .
 
.

.


آسمان رنگ شب یلدا گرفت / یاد تو آمد به قلبم جا گرفت / تا سحر غم با دلم هم خانه بود / از فراق تو دلم دیوانه بود / یاد تو چندیست مهمانم شده / خاطراتت آفت جانم شده / هرچه میگویم سخن از یاد توست / در سکوت من فقط فریاد توست .

.

.


گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام / هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام .
 
.

.


به گمانت نرسد مهر تو در این دل نیست / چونکه در قلب منی دوری تو مشکل نیست .

.

.

.

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب . . .

.

.

.

به گزارش قلبم ، هوای چشمم ، به علت ندیدن عزیزم

تا لحظاتی دیگر بارانی میشود !

.

.

.

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی دست بگیرند

دفتر سرنوشت را ورق زنند ، خاطراتت را پاک کنند

و در پایانش بنویسند قسمت نبود . . .

.

.

.

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!

بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!

.

.

.

از دوریت چه دارم غیر از دلی شکسته

ذهنی همیشه ابری ، فکری همیشه خسته . . .

.

.

.

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت

وز بسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست

تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت . . .

برچسب ها اس ام اس , SMS , عکس های زیبا , دانلودموزیک , دانلود , ابلودعکس , ابلودفایل , ابلود رایگان , سه آهنگ جدید و بسيار زیبای رضا رحمتی " احساس بهار - تو کجایی - روزگار راک " , رضا رحمتی , آهنگ جدید رضا رحمتی , آهنگ جدید رضا رحمتی احساس بهار , تو کجایی رضا رحمتی , روزگار راک , آهنگ , آهنگ 90 , آهنگ 2011 , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , اهنگ جدید , آهنگ های سال 90 , ترانه , موسیقی پاپ , موسیقی مجاز ایرانی , موزیک , موزیک مجاز 90 , آهنگ های فوق العاده زیبای ایرانی سال 90 , دانلود آهنگ های روز , دانلود بهترین اهنگ های سال , دانلود تک آهنگ های تیر 90 , تیر 90 , مجموعه آهنگ های تیر 90 , دانلود رایگان ترانه های مجاز ایرانی 90 , دانلود موزیک جدید تیر 90 , موزیک تیر 90 , download music shad irani 90 , music tir 90 , danlod ahang shad 90 , shadtarin ahanghaye irani , ahang 90 , ahang baran , ahang , دانلود بهترین آهنگ های تیر 90 , دانلود جدیدترین اهنگ های تیر 90 , دانلود رایگان آهنگ 90 , دانلود آهنگ های جدید تابستان 90 , تک آهنگ های تابستان 90 , موزیک 90 , دانلود موزیک تابستان 90 , موزیک مجاز ایرانی , موزیک رایگان تیر 90 , تمام آهنگ های اجرا شده در تیر 90 , تمام اهنگ های تیر 90 , tak ahangtir90 , ahang haye bahar 90 , download rayegan music mojaz irani , taranehaye tir 90 , ahang jadid 90 , موزیک جدید , موزیک 2011 , دانلود موزیک رایگان , دانلود موزیک ایرانی , موزیک مجاز پاپ , ترانه پاپ ایرانی , ترانه جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1403
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 13,503
  • بازدید کلی : 907,510